[Groningen-pm] Donderdag?

Roeland Kok - Black Orb Media rhkok at black-orb.nl
Mon Feb 15 03:07:23 PST 2010

Op 15 februari 2010 11:46 schreef Paul van der Vlis <paul at vandervlis.nl> het
volgende:

> Ik stel voor dat we maar weer naar Warpnet gaan, bij het SCN schijnen ze
> toch wat moeite te hebben om het op temperatuur te houden bij deze kou
> (mijn informatie is wel van vorig jaar).

Inmiddels is (na enkele recentelijke uitbreidingen) de computerruimte
verplaatst. Deze ruimte is goed te verwarmen met drie kacheltjes. Zie
http://www.flickr.com/photos/92083562@N00/sets/72157623427159444/

Dus wat mij betreft is het volgende keer de moeite waard SCN weer te
proberen. Aangezien we komend weekend 2 jaar SCN vieren, hebben we elke
avond nodig voor de voorbereidingen en laatste klussen.

Trouwens, iedereen is aanstaande zaterdag welkom. Van 10 tot 16 uur hebben
we een feestelijke open dag, met om 13 uur een officieel gedeelte. Zie ook:
http://dl.dropbox.com/u/189586/2-jaar-scn-flyer.png

Groeten,

Roeland