[Groningen-pm] Volgende bijeenkomst

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Wed Jan 14 09:23:35 PST 2009

Hoi allemaal,

Gea moet morgenavond in de binnenstad zijn; voor ons is het het handigst
om in of bij de binnenstad te gaan eten. Gea stelt Wagamama of IKEA voor.
Ik eet daar met haar; dus Contini komt mij dit keer niet goed uit.

Gerhard heeft zich al gemeld voor Warpnet. De hamvraag is natuurlijk: komt
Gerhard ook naar de Perl mongers als het bij SCN zou zijn?
En Arnoud? Als het antwoord nee is blijf ik een voorstander van Warpnet;
verder maakt het me niet uit.

Wat vindt de rest van locatie en eten?