[Groningen-pm] bijeenkomst 16 april

Hermen Lesscher hermen at lesscher.net
Thu Apr 16 02:42:07 PDT 2009

Hallo Allemaal,

ik ben van plan om vanavond een keertje langs te komen bij Groningen PM,
aangezien we nog geen Drenthe pm hebben :-)
(vaak aanwezig bij Amsterdam pm, nog nooit eerder Noord gedaan).

Waar is de bijeenkomst, en waar wordt er gegeten? (ben met auto).

Groetjes, en misschien tot vanavond,

Hermen Lesscher

Herman van Rink wrote:

> Contini is de omweg toch wel waard ;)
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Herman van Rink

"And I urge you to please notice when you are happy"
                                     Kurt Vonnegut