[Groningen-pm] Ruby meeting in Groningen

Wybo Wiersma wybo at logilogi.org
Tue Sep 30 08:12:09 PDT 2008

> Wie is er allemaal bij vanavond?

In elk geval ik, Steffen, en jij ?

Maar vaak zijn er bij dit soort meetings ook altijd nog wel een paar
mensen aanwezig die zich niet expliciet aanmelden...

> Groeten,
> Pieter
>
> ps. Wybo: mijn mail naar de maillijsten word gebounced.

Klopt, als je daar geen subscriber bent kun je er niet posten, dit
o.a. om spam te voorkomen...

Tot vannavond,

Wybo

Wifi is er volgensmij niet, maar met script/server kom je al een heel
eind voor demo's :)

---

::Student:
- Informatiekunde (computer linguistics, IR, webtech), History and Philosophy
- Member of the Center for Metahistory Groningen (http://www.rug.nl/let/cmg)

::Free Software and Open Source Developer:
- Active in the LogiLogi Foundation (http://foundation.logilogi.org)
- http://www.LogiLogi.org, Cumulative, shared commenting, publication and
                           idea sharing: Where insight comes together...
- http://www.OgOg.org, RSS feed articles rating, a meritocracy...
- ComLinToo, a computational linguistics toolset written in Perl