[Groningen-pm] Volgende bijeenkomst

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Tue Aug 19 01:03:56 PDT 2008

Hoi allemaal,

Net terug uit Kopenhagen - ik ben wel een verhaal over deze YAPC aan het
voorbereiden. maar of ik dat deze donderdag al af heb is de vraag.
Gisteravond laat teruggekomen en nu al weer op m'n werk.

Ik heb ook geen alternatieve locatie op het oog (bij ons thuis is op dit
moment geen optie ivm verbouwing), dus misschien moeten we
deze donderdag maar skippen en - zo als Johan al schreef - de volgende
bijeenkomst op 18 september houden.

Groetjes,

Piet