[Groningen-pm] Locatie bijeenkomsten

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Wed Mar 7 01:00:10 PST 2007

Op Ma, 5 maart, 2007 14:17, schreef Johan Vromans:
> Beste allemaal,
>
> Omdat Chatfone is verhuisd kunnen we daar niet meer terecht.
Dat is erg jammer!

> We moeten dus op korte termijn een andere locatie vinden.
>
> Heeft iemand voorstellen?
De ervaring heeft geleerd dat we om een redelijk aantal bezoekers te halen
in de binnenstad moeten blijven. Bij ons thuis (Hoornse Meer) en mijn werk
(Zernike) vallen daarmee af.

Mijn voorstel is daarom in ieder geval met elkaar te eten bij Wagamama,
ook als we geen locatie hebben.
We kunnen het dan wel over Perl hebben al zit het geven van een
presentatie er dan niet in. En het is nog gezellig ook!

Groetjes,

Piet