[Groningen-pm] Volgende meeting

Jouke Visser jouke at pvoice.org
Fri Sep 16 05:32:05 PDT 2005

> Oh, eh, wauw! Is het mogelijk om, eh, daar bij te zijn (voelt zich
> klein worden)?

Natuurlijk kan dat! Er zijn alleen helaas mensen die daar anders over
denken, maar ik vind dat je die gewoon moet negeren en komen. Er is niet
zoiets als een elite-clubje die het recht zou hebben om deze mensen te
ontmoeten (en ik weet 100% zeker dat de met name genoemde personen er
net zo over denken)

Jouke