[Groningen-pm] End of line matching - naar aanleiding van vorige keer

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Thu Sep 8 07:07:32 PDT 2005

Hoi allemaal,

Naar aanelding van de discussie over end of line of end of stringmatching in
Perl heb ik een script in elkaar gezet dat wat testjes uitvoert op een
van STDIN gelezen regel. Documentatie zelf bovenin het script.

Ik heb getest onder Linux met Perl 5.8.4. Resultaten van andere OS'en
welkom!

De resultaten spreken voor zich. Ik zit nu alleen met stukken documentatie
in zowel Perl 6 decumentatie als het best practices boek.
Misschien dat we dat anders moeten interpreteren...?

Ben benieuwd wat jullie er van vinden, maar ik ben het weekend weg.

PS Mijn poppix adres doet het even niet meer (de mail gaat niet verloren).
Gebruik in plaats daarvan piet at pietplomp.nl.