[Groningen-pm] Bijeenkomst Groningen Perl Mongers, Donderdag 18 augustus

Piet W. Plomp piet at poppix.xs4all.nl
Fri Aug 12 03:15:55 PDT 2005

Johan Vromans schreef:
> Heb je zin deze bijeenkomst bij te wonen, laat dit dan even weten via
> onze mailing list, groningen-pm at pm.org.

Tuurlijk heb ik zin: ik ben er in ieder geval (uiteraard, de bijeenkomst is
bij mij thuis :-)! Ik heb ook een idee voor een (mini)presentatie:

    Ik heb net het nieuwe boek van Damian Conway: Perl Best Practices,
    gekocht. Ik ben zowiezo al een hele grote fan van Damian: heb in Zürich op
    de Perl 6 mini conference zijn Perl-in-het-latijn presentatie gehoord.
    Het boek is uiteraard in dezelfde geweldige stijl. Leest lekker, bevat eye
    openers en zit vol humor. Het stuk over Regexes dan maar?

    Het boek bevat ook een repliek op de stelling dat Perl niet geschikt zou
    zijn voor grote projecten, maar dat stuk heb ik nog niet gelezen.

    Ik stel voor om op de komende Perl mongers bijeenkomst een paar stukken
    uit het boek te presenteren.

Ik koop wel zo'n groot presentatieblok (kan wel ergens aan de muur
gehangen worden), dan hebben we iets om op te schrijven.

Zijn er meer ideeën voor presentaties?