[Cascavel-pm] Conversão DOC para PDF

Daniel de Oliveira Mantovani daniel.oliveira.mantovani em gmail.com
Terça Março 3 09:20:32 PST 2009

PDF::API2 - A Perl Module Chain to faciliate the Creation and Modification
of High-Quality "Portable Document Format (aka. PDF)"
http://search.cpan.org/~areibens/PDF-API2-0.72.003/lib/PDF/API2.pm

http://mantovanihouse.blogspot.com/