[Cascavel-pm] "Free" as in "Free Speach", not "Free Beer"...

Terça Junho 21 18:20:30 PDT 2005

      "Free software" is a matter of liberty, not price.
       To understand the concept, you should think of "free"
       as in "free speech", not as in "free beer".

  Ou não... aqui tem a primeira "Free Beer" ("Free" como em "Free Speech") da história:

  [http://www.voresoel.dk/] ou, em bom inglês: [http://www.voresoel.dk/main.php?id=70].

  Eu acho que a gente precisa pedir ao pessoal do O'Malley's para fazer desta para nós.
  Que vocês acham?

Luis Campos de Carvalho
Member of "São Paulo Perl Mongers",
Unix SysAdmin & OCP/DBA Oracle