[bcn-pm] Ofertes de feina a Adzuna: Senior Perl Developer, Development Manager

Ignacio Torres Masdeu i at itorres.net
Fri Jan 29 03:10:57 PST 2021

Hola Mongers,

Conec a diversos de vosaltres d'altres grups tecnològics a Barcelona i rodalies.

A Adzuna, l'empresa on treballo a operacions des de 2018, busquem dos perfils desenvolupadors en remot:

Senior Perl Developer
https://www.adzuna.co.uk/jobs/details/1931065643

Development Manager
https://www.adzuna.co.uk/jobs/details/1931065627

El stack que tenim és Perl, MySQL, Solr, Memcached, Gearman, RabbitMQ, Apache i Varnish a AWS.

L'ambient de treball és dels millors que he trobat. La major part de l'equip tècnic som no britànics, el que assegura una multiculturalitat molt agradable. I l'entorn és infecciós, vaig començar treballant amb Python i Go pels meus scripts i utilitats i he acabat fent les darreres en Perl.

No conec detalls econòmics de l'oferta, però els sous són en general competitius amb els de Catalunya i península.

Si voleu més detalls demaneu i contesto al fil. Si us estimeu més fer les preguntes fora de llista o ens coneixem i voleu que doni referències vostres em podeu escriure a bcnpm2101 at i.itorres.net.

Salut,
Ignacio