[bcn-pm] Lideratge del grup

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dij jun 1 08:47:56 PDT 2017

Hola mongers,
el 7 d'abril de 2010 en Xavier Noria posava el seu «càrrec» com
a líder a la disposició del grup[1]. Després d'un petit procés
electoral, el 21 de maig de 2010 vaig ser escollit[2] com a nou
líder. Doncs bé, després d'aquests 7 anys crec que ha arribat el
moment que jo faci el mateix i així ho vaig explicar durant la
reunió del mes d'abril d'aquest any.

Val a dir que estic satisfet i em sento orgullós de la feina que
hem fet com a comunitat durant aquest 7 anys: hem organitzat
diversos cursos, workshops i fins i tot hem col·laborat amb els
amics de Granada.pm en l'organització de la YAPC::EU 2015. Hem
fet molts amics nous i hem tingut convidats interessants que ens
han explicat moltes coses. Fet i fet, seguim sent una comunitat
molt viva i sempre oberta a d'altres comunitats.

Senzillament crec que ara em toca estar en segon pla per poder-me
concentrar en altres coses i d'aquesta manera també poder donar
l'oportunitat a d'altres persones que vulguin prendre el relleu.
També és possible que el grup no necessiti cap líder i vulgui
funcionar de forma autogestionada, tal com es va manifestar en
la reunió d'abril. És per això que demanaré que la persona que
figuri com a contacte del grup sigui en Diego Kuperman, que es
va oferir a fer aquest rol, però no li interessa ser-ne el líder.
Agraeixo al Diego que es vulgui ser el contacte a partir d'ara.

Salut i Perl!
Alex

Referències:
- [1] http://mail.pm.org/pipermail/barcelona-pm/2010-April/003383.html