[bcn-pm] Perl Workshop a Barcelona el 7 de novembre de 2015

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dim oct 20 10:53:46 PDT 2015

Marc Egea i Sala:

> Algú té ganes de fer un sopar (no cal ni que reservem lloc,
> només quedar-se a sopar) després del Workshop?

Jo m'apunto al sopar.

> cal que muntem alguna cosa una mica formal/fem una entrada
> a la wiki?

Tenim dues opcions: auto-organitzat a la wiki de l'esdeveniment
o podem afegir un producte nou i gratuït al registre perquè qui
vulgui s'apunti al sopar.

Qualsevol de les dues m'està bé, però potser el wiki és més
versàtil si cal indicar preferències culinàries o fer propostes
de llocs on anar.

Salut,
Alex