[bcn-pm] Perl Workshop a Barcelona el 7 de novembre de 2015

Francesc Guasch frankie a telecos.upc.edu
dim oct 20 06:30:43 PDT 2015

On Tue, Oct 20, 2015 at 12:56:42PM +0200, Pedro wrote:
> Hola,
> una pregunta
> l'esdeveniment es diu "workshop", però només he vist xerrades. Hi
> haurà workshops en sí? Estic interessat a aprendre més sobre perl, no
> sé si és el lloc on aprendre una mica més, de forma més pràctica, o
> més aviat un lloc per parlar sobre perl i enterar-se de què va, o les
> 2 coses

Hola Pedro, tindrem 2 tracks amb xerrades en paral·lel. Una de les
sales és tipus "aula" on es podran endollar portàtils i es tractaran
temes més pràctics. Tenim algunes sessions ja tancades i d'altres
que estem mirant de concretar. En els propers dies tancarem la
planificació i enviarem un altre mail.

Aquí tens la llista actual:

  http://workshop.barcelona.pm/barcelona2015/talks