[bcn-pm] reunió mensual el dijous 26 de novembre

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dic nov 25 07:32:56 PST 2015

Alex Muntada:

> Aquest dijous farem la reunió mensual a Capside i farem una
> mica de retrospectiva sobre com va anar el workshop:
>
> http://www.meetup.com/barcelonapm/events/226913285/

He afegit alguns punts més a l'ordre del dia, a veure si així
us animeu a venir:

* El darrer dijous del mes de desembre és el dia 31 i no crec
  que ningú vulgui celebrar el cap d'any amb una trobada de
  Perl Mongers. Així que hem de pensar si canviem de dia, si
  fem una trobada social per dinar, si fem unes cerveses a
  mitja tarda, etc. Podem fer una pluja d'idees.

* Ahir vaig trobar l'ampolla de vi de Perl que ens va donar
  la Wendy a Granada i que podríem obrir per celebrar el
  llençament de Perl6 al desembre. Potser podem fer coincidir
  la reunió amb la data del llençament i matem dos pardals
  d'un tret. Sabeu si ja hi ha prevista alguna data?

Salut,
Alex