[bcn-pm] Perl Workshop a Barcelona el 7 de novembre de 2015

Pedro pederindi a gmail.com
dic nov 4 16:10:12 PST 2015

Hola,

inline

> Hola Pedro, tindrem 2 tracks amb xerrades en paral·lel. Una de les
> sales és tipus "aula" on es podran endollar portàtils i es tractaran
> temes més pràctics. Tenim algunes sessions ja tancades i d'altres
> que estem mirant de concretar. En els propers dies tancarem la
> planificació i enviarem un altre mail.

No queda massa temps. Què hi ha d'això?
En aquesta sala tipus "aula" quins temes pràctics es tractaran?

Experiència de perl que tinc, haver fet aquest curset:
http://dev.perltuts.com/tutorials/guia-r%C3%A0pida/hola-m%C3%B3n