[bcn-pm] Reunió 26 de febrer

Alex Muntada alexm a caliu.cat
diu feb 22 13:51:12 PST 2015

> Així doncs, jo dedicaria poca estona (30 minuts màxim) a parlar del
> tema de l'associació i buscaria algun altre tema tècnic que ens
> engresqui més. Algú s'ofereix a presentar alguna cosa?

Com que ningú s'ofereix a presentar res fem-ho a l'inrevés: algú té
interès en algun tema que no conegui o que conegui poc i en el que li
agradaria aprofundir a la reunió de dijous 26? Fins i tot no cal que
tingui gaire a veure amb Perl. Vinga va, de què voleu parlar?

D'altra banda, hem de buscar un lloc on fer la reunió i com que serà
tècnica no la podem fer en un bar. Jo us puc oferir fer-la al Campus
Nord de la UPC si no hi ha cap altra alternativa.

Salut,
Alex