[bcn-pm] reunió mensual el dijous 26 de novembre

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dis des 26 11:36:30 PST 2015

Marc Egea i Sala:

> És una pena, però a mi el 29 i el 30 no em van bé :(
>
> De totes maneres, estic passant un procés gripal (o algo semblant, en tot
> cas) i no puc assegurar la meva presència el 28 tampoc. Per tant, no
> m'agradaria ser qui condicionés el dia per si finalment encara no m'he
> recuperat.

El doodle deixa clar que dilluns 28 és el millor dia, així que
esperem que et trobis millor i vinguis a brindar amb nosaltres
pel Perl6 ;)

Ja he preparat el meetup:
http://www.meetup.com/barcelonapm/events/227452362/

Jose Luis, pots trucar demà al Maestró per reservar el dilluns 28
a les 19h?

Calculo que serem 7-8 entre els que ens hem pronunciat al meetup,
al doodle o aquí. Si algú altre vol venir que avisi amb temps per
fer la reserva per més gent.

> Veig que en pplu s'ha ofert a fer una xerrada i tot, quin luxe
> de reunió de nadal :)

La idea és fer una trobada social en una cerveseria, no sé si
serà el lloc més adequat per fer la xerrada però en tot cas la
darrer paraula és del pplu ;)

Salut!
Alex