[bcn-pm] Debat sobre els objectius del workshop de Perl

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
diu ago 23 01:58:24 PDT 2015

Aquest any, per timing, segurament seria un bon moment per fer un workshop
temàtic de perl6. Tot i això, jo crec que no és bona idea:

   - De fet, necessitaríem bastants speakers que dominéssin el tema. Això
   voldria dir convidar gent o bé molt d'esforç per part dels speakers per
   posar-se al dia.
   - No estic segur que hi hagi tanta gent a Barcelona disposada a passar
   el dia veient perl6.

No obstant, si em sembla molt interessant que intentem tenir una o dues
xerrades parlant del tema, especialment en format presentació per la gent
que no està al dia (per5 vs perl6, estat actual, features de p6, etc.)

Segons el meu punt de vista, tenim sobretot dos tipus de target: estudiants
que es poden acostar a perl per necessitat o interès (biologia o
informàtica, sobretot) i gent amb experiència al món de la informàtica que
li agraden aquest tipus d'events (segurament ja formin part d'altres
comunitats).

Crec que el nexe d'unió entre aquests dos perfils poden ser, com es deia,
coses que a Perl molen més. L'any passat, per exemple, es va parlar de
DBIx::Class. Crec que les xerrades sobre eines concretes acostumen a ser
ben rebudes (Mojolicious/Dancer/Catalyst, WWW:Mechanize/Mojo::UserAgent,
PAWS, Excel::Writer::XLSX, Elastic::Model son coses que se m'acuden)

També pot ser bona idea aprofitar el tirón de coses que estiguin de moda
per crear ponts entre diferents comunitats. Programació funcional,
Elasticsearch i Docker en seríen exemples.

Salut,

Marc.

El dia 22 d’agost de 2015, 20:59, Alex Muntada <alexm a caliu.cat> ha escrit: