[bcn-pm] Avui Hi ha reunio dels Barcelona Perl mongers

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
dij gen 2 10:51:42 PST 2014

Hola,

Em sap greu comunicar que lo de les DarkNets haurà d'esperar, per diferents
raons no puc venir a la reunió.

De totes formes us comunico que jo vull anar al FOSDEM i que la Regi si pot
vindrà també.

Salut!