[bcn-pm] pancake necesita ayuda con Perl y radare2

pancake pancake a youterm.com
dij gen 2 10:42:27 PST 2014

Acabo d'enrecordarme q estava suscrit aqui xD

Merci per l'ajuda Alex! El tema sq np visc a barna i no tenia planejat passamhi.. Pero potser en una proxima si. De totes maneres jo tb vaig fatal de temps... I aixo q estoc al paro, pero tenir descendencia es el que té.

Intento conectarme per les nits a #radare de freenode. Pero basicament vull fer q tornin a funcionar els bindings de perl q genero amb swig i el plugin per cridar codi perl dsd dins de la shell de radare.

M'interesa arreglar el que hi ha al git. Aixi q no mireu els releases..

Merci per l'ajuda. Tb m'agradaria saber si hi ha algo rollo dlopen o ctypes en perl per tal de generar bindings dinamics desde valabind a perl i fer una api mes perlera q la q genera swig q sembla java de lo llarg q es tot.

--pancake