[bcn-pm] El mes Open Bar ha tancat.

Alba Ferrer alba a caliu.cat
dll feb 24 00:00:30 PST 2014

Bon dia,

> Ja que no hem dit res del lloc per la reunio de aquest dijous, jo proposx
> que probem el Taller de Tapas de la Rambla de Catalunya (entre Consell de
> Cent i Aragó). Ja he comentat el que solem fer i no han posat cap pega.

perdoneu, se'm va passar respondre al fil. Si hi ha una xerrada preparada per
les reunions, i suposant que algú de CAPSiDE hi sigui present, podem fer les
reunions a l'oficina de plaça Catalunya, que ja n'hem fet alguna, i després anar
a sopar al Viena o algun altre lloc del centre. Tenim alguna presentació per
aquest dijous?

Si no tenim xerrada, llavors el Taller de Tapas per mi està bé.