[bcn-pm] Reunió de abril

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
diu abr 20 03:57:57 PDT 2014

Jo em vaig perdre tota la moguda de perltuts i em molaria veure com està
muntat. A banda d'això, si interessa posar-nos les piles pels temes de
workshop/YAPC tocaria anar fent coses que donéssin una mica de visibilitat
al grup, no?

Salut,

Marc.

PS: Avui he vist que els de codecube també suporten perl (
http://blog.kablamo.org/2014/04/19/codecube/), crec que això està muntat
sobre docker. Suposo que seria relativament senzill muntar un re.pl per fer
sessions interactives amb això..

El dia 17 abril de 2014 7.51, Alex Muntada <alexm a caliu.cat> ha escrit: