[bcn-pm] Reunio de Octubre

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dim oct 29 07:14:29 PDT 2013

El Tuesday 29 October 2013 11:50:46 Alex Muntada va escriure:
> Diego Kuperman:

> D'acord, adjudicat. Si ens sobra temps segur que trobarem algun
> altre tema per parlar o potser algú tindrà preparada alguna
> presentació sorpresa.
>
> Després creo el lanyrd de l'esdeveniment perquè us hi pugueu
> apuntar, però ja us confirmo que el farem a les oficines de
> CAPSiDE a Plaça de Catalunya 1 (capside.com).

Jo al final igual el dijous estic a Barcelona i es possible que pasi.
El dimecres passat vaig probar fer un hangout live a una reunio de 3D Printing Barcelona improvisada amb el macbook i la seva icam i va sortir força be tenin en compta que no veia la meitat del que estaba fent.

https://www.youtube.com/watch?v=1QxFqsFUbKU