[bcn-pm] RS: RS: RS: RS: Consulta sobre parsejar

Agud Pique, Enric eagud.q a tv3.cat
dij nov 21 11:19:51 PST 2013

Interessant el rosettacode.org

Gràcies Àlex per afegir el codi per exportar a CSV, ara em queda clar. Us escric si em sorgeix algun dubte

Salutacions

Enric
www.meteo4u.com
-----Missatge original-----
De: Barcelona-pm [mailto:barcelona-pm-bounces+eagud.q=tv3.cat a pm.org] En nom de Alex Muntada
Enviat: dijous, 21 de novembre de 2013 16:54
Per a: barcelona-pm a pm.org
Tema: Re: [bcn-pm] RS: RS: RS: RS: Consulta sobre parsejar

Agud Pique, Enric:

Ho diu per http://rosettacode.org/ ;)

> Gracias por tus ejemplos,  y como guardarias los datos que aparecen al
> hacer print Dumper(\%arr);, en un fichero plano
> (dat,..csv) con un formato como el siguiente...

Recorda que això ja havia sortit en una altra conversa fa algun temps i et vam recomanar Text::CSV.

He canviat el codi que has enviat tu abans i li he afegit suport per exportar a CSV. Mira el segon fitxer de:

https://gist.github.com/alexm/7577331

Fer alguna cosa similar amb la proposta del Javier no hauria de ser massa complicat, però si no ho veus clar pregunta. Però crec que HTML::TableExtract és força resistent a HTML trencat, per les proves que ho pogut fer.

Per cert, Javier, no sabia i/o recordava que MUA podia usar els selectors de jQuery i tampoc coneixia/recordava pQuery. Segur que em seran útils en algun moment, moltes gràcies.

Salut,
Alex