[bcn-pm] RS: Consulta sobre parsejar

Agud Pique, Enric eagud.q a tv3.cat
dic nov 20 16:41:04 PST 2013

Gràcies Alex,

em sembla que seguiré amb R o intentar amb php

Enric

-----Missatge original-----
De: Barcelona-pm en nom de Alex Muntada
Enviat el: dj. 21/11/2013 0:13
Per a: Barcelona Perl Mongers
Tema: Re: [bcn-pm] Consulta sobre parsejar

Agud Pique, Enric:

> algu em pot indicar algun exemple? Quin modul utilitzar?

Tal com està formatat el document HTML no seria fàcil obtenir
les dades a base d'expressions regulars. El més fàcil és usar
un analitzador d'HTML de veritat.

Tens HTML::TableParser i HTML::TableExtract, tots dos mòduls
estan disponibles en versions recents de Debian i Ubuntu com
a libhtml-tableparser-perl i libhtml-tableparser-perl.

Mira de jugar-hi una mica i avisa si et cal més ajuda.

Salut,
Alex