[bcn-pm] Consulta sobre parsejar

Agud Pique, Enric eagud.q a tv3.cat
dic nov 20 13:20:17 PST 2013

Bona nit PerlMongers,

Em vull baixar dades d'estacions d'esquí de webs...gruixos de neu, remuntadors i pistes obertes....a la feina ho entrem manualment i vull estalviar-m'ho. Fins ara he parsejat sobretot amb R, però voldria aprendre en Perl, però no ho he fet mai amb aquest llenguatge.

La seguent pàgina te una taula...es una web molt simple, i voldria baixar-me les dades de estat de l'estació, la qualitat, gruix maxim i minim i km marcats i el nom de l'estació, algu em pot indicar algun exemple? Quin modul utilitzar?

Si algú em pot ajudar, li agrairia

Moltes gràcies

http://www.tuixent-lavansa.com/pagina/inicial