[bcn-pm] Reunió de Novembre

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dll nov 18 12:50:58 PST 2013

Jose Luis Perez Diez:

> Aquest mes que fem Reunió Tècnica o Social i el lloc

La gent de Gnubila m'han contactat i els he preguntat si volen
venir a fer-nos una xerrada la setmana vinent per explicar-nos
la plataforma que han muntat basada en Perl i que pretenen
alliberar en breu. En principi semblen interessats però hem
d'acabar de concretar els detalls.

Si algú té alguna altra proposta, segurament puguem fer més
d'una xerrada el mateix dia. S'anima algú?

> Mes que res per donar-ho d'alta al lanyrd

De moment crea l'esdeveniment però no posis detalls sobre els
temes que tractarem ni el lloc on farem la reunió. Quan ho
tinguem resolt ja ho posarem però així ja podem anar-ho avisant.

Salut i gràcies,
Alex