[bcn-pm] Reunió Juny

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dic jun 26 22:48:15 PDT 2013

El Wednesday 26 June 2013 19:02:15 Marc Egea i Sala va escriure:
> Bones!

Hi Marc,

> Tens transparències ja? Comencen a ser dates "perilloses" per
> l'assistència, espero que vingui prou gent perquè valgui la pena.

Si tinc les transparencies pero el rendering es "work in progress" la raspberry pi com la tinc configurada no pot amb impress.js. Usare deck.js i x2x per extendre el ecriptori del portatil a la pantalla de la pi.

> Per part meva segurament serà impossible arribar a les 8, però
> intentaré arribar abans de les 9.

Suposo que podrem començar mes tard.

> Salut!

i Perl  :)