[bcn-pm] Reunió Juny

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dic jun 26 10:02:15 PDT 2013

Bones!

Tens transparències ja? Comencen a ser dates "perilloses" per
l'assistència, espero que vingui prou gent perquè valgui la pena.

Per part meva segurament serà impossible arribar a les 8, però
intentaré arribar abans de les 9.

Salut!

Marc.

El 21 de juny de 2013 8.36, Jose Luis Perez Diez
<jluis a escomposlinux.org> ha escrit: