[bcn-pm] consultas de Catalyst AutoCRUD

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij jun 20 12:11:33 PDT 2013

Alicia Ruiz:

> alguien conoce Catalyst AutoCRUD y sabe como funciona?

Jo no el coneixia fins que l'has esmentat tu.

> me gustaria que no saliera la lupa y que directamente
> se viera la lista de usuarios. Es posible de alguna manera?

Ni idea, sorry.

> el programa no muestra bien los acentos, aunque en la
> tabla estan guardados correctamente

En quin format es guarden els accents a la base de dades?
Potser l'autocrud fa servir utf8 i la base de dades latin1?

En cas que tots dos siguin utf8, no veig per què hauria de donar
problemes tret que les pàgines html no es generin amb el charset que
toca. La demo que hi ha a http://demo.autocrud.pl/ genera html amb
charset utf8, suposo que el teu autocrud també.

De totes maneres, et suggereixo que miris d'aillar el problema creant
una base de dades senzilla amb pocs valors per veure si et passa el
mateix.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>