[bcn-pm] Lloc per les reunions

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dll jul 15 23:28:57 PDT 2013

El 16 de juliol de 2013 7.32, Jose Luis Perez Diez
<jluis a escomposlinux.org>ha escrit:

> **
>
> El Monday 15 July 2013 21:47:16 Miquel Ruiz va escriure:

> Per mi Ok ( deixo on Hold la publicació de la reunió)
>

> A mi em sembla bé, fa temps que comentàvem de fer les reunions en un lloc
més "adecuat"..  L'únic problema pot ser el tema dels assistents, ja que
això sempre és un pel caòtic ja que no acostumem a apuntar-nos (només 3 o
4). De totes maneres veient la mitjana d'assistència crec que podem parlar
d'unes 8-10 persones com a màxim.
Un document HTML ha estat eliminat...