[bcn-pm] salutacions i consulta

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dll ago 19 03:48:32 PDT 2013

Enric:

Endavant amb els dubtes, a viam què en podem treure...

D'altra banda, tinc molta curiositat per saber exactament quin tipus de
feines fas anar amb Perl. En podries fer cinc cèntims?

Gràcies!

Marc.

El dia 19 d’agost de 2013 11.39, Francesc Guasch
<frankie a telecos.upc.edu>ha escrit: