[bcn-pm] Proposta de l'Ajuntament: Barcelona The Lab

Esteve Fernandez esteve a sindominio.net
dic set 12 05:19:22 PDT 2012

Hola!

> Obviament vaig suggerir els mongers (Alex, que tambe podries ser representant
> del grup de sysops) i els Rubyists (Xavier Noria, encara ets per aqui?) perque
> hi conec gent, per si algu de vosaltres coneix altres grups de programadors
> (Python - Esteve?), podrieu dir-los sisplau que es posessin en contacte amb mi
> si estan interessats?

Els passo el teu contacte als del grup de Python de Barcelona, de totes
maneres, quan sàpigues l'hora avisa'm, el 18 tinc un altre compromís, però
potser ho puc simultanejar.

Ens veiem.