[bcn-pm] Proposta de l'Ajuntament: Barcelona The Lab

Xavier Noria fxn a hashref.com
dll set 10 04:50:47 PDT 2012

2012/9/9 Jordi Delgado <jdelgado a lsi.upc.edu>

Aixi doncs, per no fer-ho molt llarg, van deixar-me convidar a
> representants d'aquests grups a la propera reunio que tindra lloc el 18 de
> setembre, a Fabra i Coats (Sant Andreu), encara no se l'hora. No em vaig
> comprometre per ningu, vull dir que si esteu interessats pero no podeu
> venir, digueu-m'ho i ja arreglarem una trobada.
>
> Obviament vaig suggerir els mongers (Alex, que tambe podries ser
> representant del grup de sysops) i els Rubyists (Xavier Noria, encara ets
> per aqui?)

I tant! No participo tant perque ja no estic al dia a dia de Perl, i tampoc
no vinc a les reunions, pero no es per falta de ganes, es nomes que la vida
la tinc muntada d'una altra manera ara, els mongers son i sempre sera els
mongers :).

Aixo que comentes, compta amb mi en principi, dependra una mica del que es
defineixi perque estic a mil i preparar coses ho tinc xungo... pero
compta-hi. El 18 ho tinc fatal per aixo, marxo a una conferencia a Moscou i
torno el 17. El 18 el tindre a tope.
Un document HTML ha estat eliminat...