[bcn-pm] Retweeter per @barcelonapm

Enrique Nell blas.gordon a gmail.com
dim maig 29 05:50:52 PDT 2012

Hola

2012/5/19 Miquel Ruiz <self a miquelruiz.net>

> [...]
>    - frankichurri
>    - josepmariaroca
>    - quimrovira
>    - thomedes
>    - freekey
>    - jlmartinez_bcn
>    - jluis10
>    - alexmuntada
>    - dawnlua
>    - miquelruiz
>    - blasgordon
>    - jdelgadopin
>    - codehead
>    - cursperl
>
> Si algú més es vol apuntar al carro, només cal que ho digui. (Si algú no

Fantástico. Ya lo estoy utilizando desde hace unos días.

> Els hashtags que hem acordat són: #barcelonapm, #cursperl i #perl. Podem
> afegir-ne o treure sense problemes.

Sugerencia: #perl6

> Resumint: tots aquells tweets dels usuaris indicats, amb un (o més) dels
> hashtags que s'han comentat, seran retweetejats a discreció pel CaRT. El
> retweet no és immediat, es fa a unes hores predefinides per no spammejar el
> personal.
>
> Si voleu mirar el codi, el tinc a github:
> https://github.com/miquelruiz/App-cart . S'accepten patches, crítiques,
> ... El codi s'autodocumenta (que és un eufemisme per dir que no té
> documentació), té menys tests dels que m'agradaria, i és codi alpha, però a
> CAPSiDE ens funciona bé :)

Yo agregaría la capacidad de no retuitear cosas que ya han sido retuiteadas
por @barcelonapm (por ejemplo, los retweets de otros miembros de la lista
anterior), aunque puede que haya quien no esté de acuerdo.

Saludos,
Enrique
Un document HTML ha estat eliminat...