[bcn-pm] Retweeter per @barcelonapm

Miquel Ruiz self a miquelruiz.net
dis maig 19 10:32:33 PDT 2012

Bones!

Desde fa un temps a CAPSiDE fem servir un programet (CaRT, CAPSiDE
ReTweeter) que segueix les nostres comptes de twitter i fa retweet quan
posem un hashtag predefinit.

L'altre dia, parlant amb l'Alba (que gestiona el compte de @barcelonapm)
em va comentar que estaria bé utilitzar-lo també pels mongers, i aquesta
tarda finalment l'he engegat a córrer en un servidor que tinc por ahi
(merci Diego per la recomanació!!).

De moment s'ha configurat per seguir aquests usuaris:

     - fxn
     - jjmerelo
     - saerguio
     - frankichurri
     - josepmariaroca
     - quimrovira
     - thomedes
     - freekey
     - jlmartinez_bcn
     - jluis10
     - alexmuntada
     - dawnlua
     - miquelruiz
     - blasgordon
     - jdelgadopin
     - codehead
     - cursperl

Si algú més es vol apuntar al carro, només cal que ho digui. (Si algú no
vol retweets de @barcelonapm, que ho digui també :P )

Els hashtags que hem acordat són: #barcelonapm, #cursperl i #perl. Podem
afegir-ne o treure sense problemes.

Resumint: tots aquells tweets dels usuaris indicats, amb un (o més) dels
hashtags que s'han comentat, seran retweetejats a discreció pel CaRT. El
retweet no és immediat, es fa a unes hores predefinides per no spammejar
el personal.

Si voleu mirar el codi, el tinc a github:
https://github.com/miquelruiz/App-cart . S'accepten patches, crítiques,
... El codi s'autodocumenta (que és un eufemisme per dir que no té
documentació), té menys tests dels que m'agradaria, i és codi alpha,
però a CAPSiDE ens funciona bé :)

Salut!!

--
Miquel Ruiz