[bcn-pm] Getopt::Long i funcions per una mateixa opció

Alex Muntada alexm a alexm.org
dim feb 7 02:51:13 PST 2012

+ Arnau Bria <listsarnau a gmail.com>:

> Tenia una mica de por de preguntar 'aquestes coses' en
> aquesta llista...

No home, no. Al contrari del que pensa alguna gent, els Perl
Mongers acostumem a ser gent molt sociable i disposada a
ajudar, sigui quin sigui el nivell de coneixements de Perl.

A més a més, totes les preguntes sovint obren les portes a
nous coneixements. En el meu cas, he après coses que no
sabia de Getopt::Long.

> Només per l'orgull, i l'ajuda que mas donat, ho acabaré posant
> amb el --list!

Molt bé, justament això pretenia ;-)

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>