[bcn-pm] Getopt::Long i funcions per una mateixa opció

Arnau Bria listsarnau a gmail.com
dll feb 6 01:18:00 PST 2012

On Sun, 5 Feb 2012 23:38:08 +0100
Alex Muntada wrote:

> Hola Arnau, s'ajusta el que et vaig dir al que tu volies? Si no
> s'acaba d'entendre, digues-m'ho i t'ho explico millor.
Doncs ho vaig enviar divendres i fins ara no m'hi havia posat..
Entenc el que dius, ara em queda veure si sabré expressar-ho! Ara ho
miraré i si no ho aconsegueixo torno a preguntar.

> D'altra banda, no sabia pas que el Getopt::Long tingués l'opció
> d'utilitzar subrutines. La teva pregunta em va tenir entretingut una
> bona estona, gràcies :-)
A tu per la resposta!

> Salut i Perl!
> Alex