[bcn-pm] Resum reunió Octubre

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dll oct 31 03:50:28 PDT 2011

Hola,

> - Logística: comptem en principi amb les cafeteres d'en Frankie i en
> Jordi. Potser també
> tindrem una dolce gusto d'en Jose Luis. L'Alex s'encarrega d'altre
> material (tasses, sucre,
> llet, aigua, coberts si calgués, etc...)

La meva no es nespresso, es dolce gusto. Porto tambe les
capsules, no? Entenc que agafo capses de cafe i de cafe descafeinat
i ja esta.

> Amb els punts bàsics
> que pensa explicar n'hi ha prou, per poder publicar-ho una mica més
> detallat del que està ara.
> En Javier i en Jordi s'haurien de coordinar per no solapar-se, ja que
> les seves classes són les
> que més es podrien trepitjar.

L'unic punt on ens podem trepitjar es en l'apartat d'ed aniuades, que tant
ho podria explicar ell com jo. Podem fer una cosa, decidim-ho en temps
d'execucio. Es a dir, si ell ho prepara i te temps, jo no ho explico,
si ell no ho explica ho faig jo, que tambe m'ho portare preparat. Jo hi
sere des de primera hora, i assistire a la classe d'en Javier aixi que
no hi haura problemes de coordinacio.

I al temari, pot figurar al final de la seva classe i al principi de
la meva. Aixi es pot interpretar de diverses maneres, totes elles
compatibles amb el que passi el dissabte en temps real.

Salut!

Jordi