[bcn-pm] Call for Speakers (Curs2011)

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij oct 27 10:49:25 PDT 2011

+ Enrique Nell <blas.gordon a gmail.com>:

> https://github.com/ingydotnet/stump-pm

Aquest és el codi que va agafar l'ingy de la munió d'scripts que fa
servir en Larry per fer les seves presentacions. Però val a dir que el
document final és en format ODF.

Jo el vaig estar provant i no em va acabar d'agradar del tot i per a
la primera presentació dels sudoers vaig utilitzar tpp (però va en
Ruby).

Per a d'altres presentacions recordo haver usat OpenOffice amb fons
negre, lletra blanca i font monospace. Amb Perl també hi ha coses com
ara Spork (busqueu al CPAN o amb l'aptitude, que està empaquetat per
Debian/Ubuntu).

També he jugat amb S5, amb les presentacions en XUL de l'Audrey i
una pila de coses més, però cap m'ha acabat de convèncer encara...

http://www.ngolde.de/tpp.html
http://search.cpan.org/perldoc?Spork
http://meyerweb.com/eric/tools/s5/
http://perlcabal.org/~audreyt/tokyo/haskell.xul