[bcn-pm] Li donem una empenta al curs ?

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic oct 19 02:20:24 PDT 2011

+ Jordi Delgado <jdelgado a lsi.upc.edu>:

> A casa tinc una cafetera d'aquestes de capsules. No es una Nespresso, pero.
> Es poden comprar capsules variades i tenir-la alla per qui en vulgui.

Em sembla perfecte. A veure com evoluciona el tema del càtering.

> Caldria comprar sucre, llet, gots i culleretes.

Si mirem de ser sostenibles, podem demanar als estudiants que s'ho
duguin de casa o mirar d'aconseguir-ne nosaltres que es puguin
reutilitzar diversos cops (e.g. plàstic dur rentable, segurament en
podria aconseguir al makro).

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>