[bcn-pm] Curs Perl I

Jose Luis Martinez jlmartinez-lists-bcn-pm a capside.com
dij oct 13 10:27:27 PDT 2011

> Aquesta tarda un crack de l'HTML i CSS i jo ens posem a adaptar un
> Wordpress / Posterous amb un disseny per Barcelona.pm. L'objectiu bàsic
> serà el de poder penjar informació sobre el curs a la web, deixant espai
> per més coses.

És una llàstima, però el disseny personalitzat s'ha de pagar a
wordpress.com (crec que igualment ho voliem fer per apuntar el domini de
barcelona.pm.org al wordpress), però he optat per tirar endavant amb un
disseny estàndar.

He afegit un parell de pàgines, la compta de twitter dels Barcelona.pm,
i una mica de contingut "stub".

De moment, la imatge de la capçalera és per defecte, pero l'intenció és
posar algo referent a Perl / Barcelona. Algú s'anima?

¿Que us sembla? ¿Podem tirar amb aquest Wordpress?

http://barcelonapm.wordpress.com/

Atentament,

Jose Luis Martinez
jlmartinez a capside.com