[bcn-pm] resum de la reunió d'ahir

Enrique Nell blas.gordon a gmail.com
dll oct 10 15:54:48 PDT 2011

Hola

2011/9/30 Alex Muntada <alexm a alexm.org>

> Hola mongers,
> com que anem justos de temps ahir vam fer una reunió intensiva per
> enfocar el tema dels cursos, etc. No va ser només la típica reunió
> social de comentar fricades o explicar les darreres novetats, també
> vam tenir discussions acalorades sobre diversos temes al voltant del
> curs. Per tant, tot i que vaig provar de recollir el que anàvem
> decidint, bé podria ser que m'equivoqui. En aquest cas, us agrairé que
> m'ho digueu.

Yo también siento haber faltado a esta reunión.
El trabajo, los estudios y una carrera deportiva tardía me tienen muy liado
últimamente.
La idea del curso me parece fantástica y el cartel me ha encantado. Ésa es
la idea que hay que transmitir.
Veo que lo tenéis todo bien encarrilado, pero si necesitáis ayuda, contad
conmigo.

Saludos,
Enrique
Un document HTML ha estat eliminat...