[bcn-pm] ciberactivistes

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll maig 30 12:51:47 PDT 2011

+ Jordi Delgado <jdelgado a lsi.upc.edu>:

> I no comentes res de la teva aparicio televisiva?

Els comentaris en tot cas els hauríeu de fer vosaltres ;)

Tenien força més material enregistrat, com ja us podeu
imaginar, però per encabir tots els temes al reportatge
han hagut de retallar força. Personalment estic content
del resultat, han combinat prou bé els temes.

Vaig provar de colar els mongers i fins i tot els vaig dir
de venir a la presentació que vaig fer a l'abril a la UPC
però em van dir que no encaixava gaire... Potser en una
altra ocasió.

Salut i Perl!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>