[bcn-pm] Samarreta Barcelona Perl Mongers

Josep Maria Roca quelcom a gmail.com
dim maig 10 01:07:33 PDT 2011

Bones Mongers!

hi hauria la possibilitat d'enviar una camiseta a Lleida? En aquest
cas suposo que podria donar l'adreça a l'Alba per correu i un cop
enviada que em digués l'import de la camiseta + despeses d'enviament i
un numero de compte on poder fer la transferència. Ja de passada
subvencionaria una camiseta també.

Salut!
-- josep