[bcn-pm] Samarreta Barcelona Perl Mongers

Alba Ferrer dawnmusik a gmail.com
dic maig 4 13:49:18 PDT 2011

Hola Mongers,

perdoneu la mala organització, fer-ho per correu dificulta el compte
de qui demana què i genera 'spam'.

Podeu editar aquest full i afegir totes les que vulgueu quan
vulgueu sense enviar mail:

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AkoOsZIPeSszdF9RUXRkVUpGemUwM3VWMmFYN2JsYXc&hl=en&authkey=CIzNnuwL

Ja he afegit els que ho havíeu demanat per correu (si no sabia la
talla he suposat XL). També hem afegit una columna pel color,
per si algú té altres preferències i no suposa un canvi de preu;
a més, considerem que les talles són europees i que el color
'per defecte' és blanc sobre negre.

Gràcies!

alba

El 4 de maig de 2011 21:18, Raimon Grau <raimonster a gmail.com> ha escrit: