[bcn-pm] Modern Perl Toolchain (dijous 31 de març)

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij mar 24 08:28:04 PDT 2011

Hola mongers,
ja fa dies que estic utilitzant una sèrie d'eines que em semblen
molt interessants per a treballar amb Perl al segle XXI:

 * http://search.cpan.org/perldoc?App::perlbrew
 * http://search.cpan.org/perldoc?App::cpanminus
 * http://search.cpan.org/perldoc?Dist::Zilla

Si us ve de gust, puc preparar una xerrada ràpida sobre el tema
per a la propera reunió dels mongers, que serà el dijous 31.

I aprofitant el tema... Vam parlar de canviar de lloc per fer les
reunions perquè sovint ens trobem sense lloc al Cosmo. Si teniu
propostes, compartiu-les a la llista perquè puguem opinar i triar.

Per a aquesta xerrada que us proposo, si voleu veure-ho en
directe i amb projector per discutir sobre el tema a fons, puc
reservar la sala del meu departament a la UPC. El que preferiu.

Salut && Perl;

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>