[bcn-pm] Página

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll ago 29 10:42:38 PDT 2011

+ Diego Kuperman <diego a kuperman.com.ar>:

> Alex comento que los de London.pm utilizaban uno propio
> y que no hacia mucho lo habian hecho público.

Pensava que els de London.pm utilitzaven el Labyrinth d'en Barbie
però resulta que no. Tenen una web ad-hoc molt senzilla en Catalyst:

http://code.google.com/p/london-pm/

> Yo comente que en madrid utilizabamos Mojomojo y que a mi
> me gustaba porque permitia armar una estructura de contenidos
> bastante flexible y porque ya lo habia tocado y es una app catalyst

Tot i que jo sóc dels que creu que un wiki no s'ajusta ben bé a la
meva idea d'un web que no sigui purament de documentació, veig
que al Carlos li agrada la web de Madrid.pm i, posats a triar entre
un wiki ara o una web ad-hoc d'aquí uns mesos, prefereixo el wiki.

Així doncs, Diego, et proposo que preparis una xerrada pel setembre
per acabar-nos de convèncer del tema... :p

Per començar potser seria bona idea tirar de dotcloud. Podem muntar
el MojoMojo en un compte i fer-ne una rèplica (read-only) en un altre
com a backup.

Si més endavant veiem que el wiki es queda curt o no acaba d'encaixar
bé amb el que volem posar al web, replantegem el tema d'un CMS més
elaborat (WebGUI o qualsevol altre) o en fem un de propi només pel
gust del hacking. Però a curt termini tenim força feina amb l'elaboració
de cursos, workshops i ja veurem si la yapc.

Sobre la llista de coses que hauria de tenir, crec que en Diego va fer
una llista prou completa. Moltes gràcies :)

D'altra banda, hi haurà força feina per importar tots els continguts
antics que tenim al nou web i també m'agradaria que repasséssim
la història de les reunions que tenim documentades via llista per a
fer un bon inventari de les xerrades que hem fet en el passat. A més,
si podem conservar els links tal com estaven ja seria la repera ;)

Salut i Perl!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>